Det börjar...

... hösta. Allén i Boulognern blir vackrare för varje dag.

Helgen har bjudit på två tillställningar som gjort att jag stannat upp mitt i en rörelse och bara njutit av att jag har så jävla roliga och fina människor omkring mig. Först en juntamiddag med tjejer som andra bara kan drömma om att umgås med. Sen en inflyttningsfest i ett hus mitt ute i skogen (det var för fan grusväg ut, det är skogen). Jag är inte ett dugg avundsjuk varken på huset eller omgivningarna. Vill bara säga det.

Jag har också fått se vad som händer om en liten vovve försöker sätta tassarna på Angels bröst. Kan ha varit det absolut roligaste jag nånsin sett. Helt omöjligt att beskriva, men jag räknar med att det blir ett hyfsat internt skämt bland de närvarande...

Ja alla helger bjuder ju på lärdomar. och denna har inte varit ett undantag. Alls icke. Vad sägs om:

Lärdom 1: låt ingen annan spara dina citat. Det finns bara EN man kan lita på. En Jessika.

Lärdom 2: om en kille säger att han också har "lite tvätt", erbjud dig icke att ta den också eftersom du "ändå har tvättid".



Det här är INTE ALLT heller. Nåde den som klagar på mina 6 maskiner tvätt framöver! (som jag för övrigt också tog hand om. Nämnde jag att just tvätt av kläder inte direkt är min favoritsyssla?) Vadå? Måste man sluta hänga ut folk i bloggen bara för att man gjort förhållandet officiellt (ja? Det står ju på FB nu?)? Nänänä. Då är jag inte med.

Kommentarer
Postat av: Angel

"principer"

2010-09-12 @ 21:56:54
Postat av: Johan

avis nä inte ett dugg va ;) hahaha

2010-09-12 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0