Att en så liten fot...

... kan göra så ont. Eller vänta. Jag har rätt stora fötter. Så pass stora att jag kommit på att det är DOM som gör att jag inte kan dansa ordentligt. I bugg ska man liksom rulla från tå till häl på ganska kort tid och jag HINNER helt enkelt inte med mina båtar.

Allvarligt talat, jag tappade precis en rätt tung glasskiva på foten och det gör ont som SATAN. Lätt blå har jag blivit också. Uhuhu. Tyck synd om mig. Och så blev jag stucken i armen i morse av en ondsint sköterska (eller, hon var egentligen väldigt rar och trevlig men det låter inte lika bra), samt betalade alldeles för mycket i parkeringsavgift eftersom jag läste på fel rad.

Men å andra sidan har jag haft besök av Zekel-Äckel (det är en kärleksfull ton!) och Sassa som gjorde dagens fika bra mycket roligare än det hade varit annars. Annars hade jag nog inte ens fikat. Och snart kommer Angel hit! Eller, det hoppas jag i alla fall eftersom jag inte tar mig så långt. Det ordnar sig nog. Vi är ju så grymt flexibla jag och min flickvän.

Och å tredje sidan (vem är det som säger att man inte skulle kunna säga så?!) är det fredag imorgon. Och då behöver jag inte sova själv på ett tag. Eh ja, jag har genomgått en total personlighetsförvandling.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vafan, du har ju varit ledig i dag!!! Ät choklad och sluta gnäll, krama Angel från moi! Själv sitter jag i andra änden av huset och "jobbar", strömlöst för fjärde dagen i rad uppe hos mig :-(

2010-09-02 @ 17:20:53
Postat av: Angel

Jag gillar din personlighetsförvandling ;)

2010-09-02 @ 19:51:13
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker synd om dig!

2010-09-02 @ 20:57:51
URL: http://readytofall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0