More lost quotes...

Matts: Jag förstår inte, det drar åt runt magen?
Om bältet i bilen. Till mitt försvar vill jag säga att jag inte hånskrattade så mycket. Bara lite.

Hos Angel och Andreas. Vi tittar på fotboll. Gubbarna har fartränder. Andreas fixar lite med inställningarna.
Andreas: Är det bättre nu?
Angel & jag: Nu har de puckelrygg istället för fartränder!

Angel:
Men KAN du nånting om sånt här?
Andreas: Nä?
Jag: Det krävs i alla fall en riktig man för att erkänna en sån sak.

Andreas: Men! Nu är det ju sämre än vad det var innan?!
Men vi hade i alla fall trevligt. Resan är viktigare än målet, eller hur var det nu?

På jobbet.
Anonym kollega 1: Vem fan kommer till ett omprov och har inte med sig en pennjävel?!
Anonym kollega 2: Det kanske finns en anledning till att han skriver omprov.

Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Hahaha, inte ofta man får skratta åt jobbangelägenheter en söndagkväll.. ;)

2010-10-24 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0