Imponerande exempel...

... på självbehärskning har jag uppvisat i helgen. Jag var JÄVLIGT nära vid flera olika tillfällen att börja skratta på fel ställe (tänk "the giggle loop" i Coupling) men jag GJORDE det inte. Mogenhetspoäng till mig? Jag kan numera också gråta på beställning (om jag har lite makeup remover i ögat). Inte så mycket mogenhetspoäng?

Två dagars foxkurs. Jag hör en dansbandslåt i huvudet så fort det blir tyst och jag har blåsor under tårna. I lördags var det INTE värt det, jag var så arg att jag var jävligt nära att uppvisa patetiska dramatiska tendenser. Vad jag var arg på? Pja, för att uttrycka mig diplomatiskt: jag gillade inte allas dansstilar. Igår kändes det marginellt bättre. I vanliga fall brukar jag vara nöjd så länge folk är trevliga och man har kul, men i mitt nuvarande något utmattade tillstånd var det... inte nog.

Helgen har även bjudit på en fantastiskt trevlig middag (med en missad buss och taxi hem från Sandviken som avslutning), en fantastiskt trevlig födelsedagsfest (även om vissa tråkmånsar gick hem FÖRE ELVA igen. Pathetic, I tell you) och en fantastiskt trevlig hårtoning/yatzykväll med Angel. Vi blev snyggare. Eller i alla fall mindre fula. Ja. Det var ett internt skämt.

Matts: Don't wake a börn who sleeps!
Han kallar det svengelska. Och låtsas att dylika exempel på pratdyslexi är försök till skämt. I don't buy it.

Och så vet vi varför jag inte bloggar så mycket, jag är helt enkelt mördande tråkig för tillfället. Krävs lite fest. Tur det löser sig i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0