Ibland...

... blir det inte riktigt som man tänkt sig. Det kallas pratdyslexi.

Matts: Men du brukar väl inte vara så maniputaliv?
Om jag visste vad det var skulle jag lättare kunna svara på frågan.

Helgen bjöd på misslyckade situps, fika i Skutskär, 30-årspartaj i Stigslund och en promenad hem i lördagsnatten. Och danskurs förstås. Bakis förstås. Kändes bekant.

Helgen innefattade också en EXPLOSION i min lilla lägenhet. På fredagskvällen var allt undanplockat, diskbänken ren och golvet dammsug....at? it? et? Igår när jag åkte på kursen var bilden en annan. Jag vet inte vad som hände. Det gick nästan inte att ta sig in. Och mest intressant i sammanhanget torde vara att jag knappt var hemma. Alls. Nästan så man blir lite imponerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0