Dicey Angel

Nystädad lägenhet, tända ljus överallt (till och med i duschen!) och country i högtalarna. Vi snackar yatzy med Angel. Eller kanske mer snack än yatzy om man ska vara ärlig.

Angel: Fan, det går inge bra med Yatzy! Vi träffas för sällan.
En mycket logisk slutsats.

Och några gamla citat vi hittade i yatzyblocket:

Angel: Vad gör jag där?!
Det undrar jag alltid.

Angel: DET ÄR TVÅNGS!
Jag kanske glömmer vilken spelform vi kör. Ibland. Eller kanske ganska ofta.

Kvällens viktigaste slutsats: man ska få så många komplimanger man behöver! Minst.

Kommentarer
Postat av: Angel

om ditt förråd är slut så säg till så ska jag fylla på ;)

<3

2010-10-27 @ 08:16:23
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0