Det var ju det där med lediga torsdagar...

... och att ändå ha massor att göra. Jag ska boka in en helt tom dag nån gång också. Och bara sitta och stirra in i väggen. Tror det skulle vara bra för mitt psyke faktiskt.

Torsdagar går annars oftast åt till att hälsa på sjukgymnasten (idag sa han att jag var det stelaste han sett. Och jag tror att han har sett en del. Han sa också att det enda som är bra är att jag inte bär runt på en massa övervikt också. Jag tog det som en komplimang), fixa nånting hemma (idag, tvätt och städning. Och uppätande av alla godsaker jag kunde hitta), ta igen lite missade tv-serier (läs: sånt som jag helst inte erkänner att jag tittar på, typ Ensam mamma söker och Bonde söker fru. Inte för att jag skäms över att jag ser det utan för att jag försöker dölja min gulliga sida så gott det går. Det räcker att jag grinar när jag ser kattungar) och, om jag har tur, umgås med Angel! Idag skulle vi spela yatzy. Det gick så där. Vi hade lite för mycket att prata om.

Anonym kollega: Jag blir så förvånad varje gång jag får den i munnen!

Min dummadummadumma telefon vägrar lägga upp bilderna från helgen här. Jag är mycket upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0