Dags för hemmakväll?

Onsdag. Middag på Bienvenidos. Jag är rätt glad att jag inte kan ladda upp bilderna på sällskapet i mexikanska hattar.
Jag
: Jag får ju fördrink!
Angel: Jag får baguette!
Too much information. Som vanligt.

Angel: Det bara gled in eller?
Matts: Det var HON som gled in!
Vi fortsätter på samma tema. Jag var INTE inblandad i detta! Hur nu det gör saken bättre.


Torsdag. After work på Cheers.
Anonym kollega 1: Jamen nu är jag faktiskt över 40?
Anonym kollega 2: Det kan man inte tro. Med dom brösten.
Ett sånt där internt citat som man liksom har jobbat sig fram till hela kvällen. Helt omöjligt att förklara. Men roligt var det.

Igår var jag ledig. Man hinner så mycket då. Som tre promenader upp på Söder och alldeles för mycket tid i trevliga affärer på stan. Men jag handlade INGENTING onödigt, bara såna där jobbiga grejer som man måste ha hemma. Typ rakblad. Och rouge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0