Sleepless in...

... Gävle. Och då jävlar ska man passa sig!

En helt vanlig vardagsnatt. Jag kan inte riktigt sova så jag ligger och funderar över livets alla underligheter och underbarheter. Plötsligt rycker min sängkamrat till och börjar skaka som en (jag höll på att skriva nåt olämpligt om knarkare på dekis, men eftersom mamma läser här ibland så) Duracellkanin med elfel.
Jag:
Vad ÄR det?
Matts (mycket argt): K*K!
Han påstår att han sov. Jag vet inte om jag tycker det är en tillräcklig ursäkt för att skrika okvädningsord till sin flickvän mitt i natten?

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Undrar vad han i så fall drömde...

2010-11-30 @ 07:31:45
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0