Saturday, saturdaaaay

Matts: Har du fått upp den än?
Jadu. You tell me?

Jag har varit på tjejmiddag hos Angel också. Tyvärr ligger lappen med alla citat nån annanstans (läs: hemma hos mig, och det är i Matts kyl det står en Innis och väntar på mig, alltså stannar jag här ikväll), så jag LÄR återkomma. Börjar bli rätt haj på gävlemål nu må jag säga. Fast jag tycker fortfarande att "eljest" (annorlunda, konstig, sär, fast med en norrländskt accepterande, varm ton)är ett ord som borde finnas i ALLA svenska dialekter. Kanske i några utländska också.

Jag (sur, övertrött, utarbetad och lätt gråtfärdig): blablabla... måste ha komplimanger... blablablabla... bara jag som pratar... blablabla...
Matts: Har du samma trosor som igår?
På frågan "Vad tänker du på?" svarar vi alternativ inte-vad-du-tror-i-alla-fall. Han är lite eljest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0