Mormors sista mens...

... och andra fängslande historier. Jag ber om ursäkt för rubriken. Det... är... hm... jag... kanske... nä. Ursäkta som sagt. Att den uppkom under en junta-middag ses väl knappast som en förmildrande omständighet?

Jossan: Dom brukar få såna här långa STRÅNKAR!
Det är precis så äckligt som det låter.

Angel: Jag har fläckar på den sen förra året som jag inte gjort nåt åt.
Kommentarer överflödiga.

Angel: Men seriöst! Vi sväljer först.
Lojsan: Som vanligt.

Galet kul. Som vanligt var orden.

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Jag skulle vilja kommentera rubriken...vi ska alla den vägen vandra ...:-)

2010-11-16 @ 08:45:32
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0