Let's have a party!

Jajemen. Så har man fyllt år också. Inte blivit ett år äldre, det blir man ju inte bara på en dag så där. Krävs hårt jobb hela året. I should know.

Angel: Det kostar typ 2.50 för en Top Hat! Haha, det betyder att du är jävligt gammal!
Alltid lika uppmuntrande. Men hon är förlåten.




Hon har ju trots allt, utan min vetskap, gjort mentala listor över allt jag sagt att jag vill ha på stan sista tiden (det är INTE lite det!) och gav mig därför MINA KOPPAR! DOM ÄR RÖDA! i födelsedagspresent. Jag som inte skulle ha några presenter. Det hade räckt om alla tagit med sig egen dricka? Men jag ERKÄNNER. Jag blev verkligen hjärtinnerligt GLAD för att så många kom och att så många tagit med sig något som de visste att jag skulle tycka om. Eller vad sägs om följande:



En ölkorg!!! En massa öl jag aldrig druckit förut! Woho!



En alldeles egen bock att bränna! Jag fick tändstickor också. Hehe.



En rosa korg! Det ska egentligen vara en flaska Vanish med också, men den öppnade Anette redan på festen efter att hon sölat lite rödvin på en fin vit tröja. Inte hennes tröja. Men hon hade den på sig. Oops.

Och om ni undrar varför det inte finns några bilder på festdeltagarna är det för att de flesta bilderna ser ut ungefär så här:



En huvudlös ryttare, en porrmormor, en rödögd galning och mycket ben. Och det här är en av de bättre bilderna.

Sassa: Jag är alltid lika glad när jag kommer ut.

Angel: Kan du inte köra där bak istället, det är skönare så?
Hon sa det till Matts dessutom. Ojoj.

Angel: Jag klarar inte av så mycket karl där bak!
Aaaah, alla mina försök till kommentarer här blev alldeles för dirty! Uscha!

En av presenterna kan jag inte ta kort på. Det är den som tar korten nämligen. En alldeles alldeles... UNDERBAR liten telefon! Jag är kär! Ja, jag tycker om han som gav den till mig också litegrann. Inte bara för att han gav mig telefonen utan också för att han hade städat hela lägenheten när jag sent omsider lyckades släpa mig hem från krogen. Och för att han avslutade kvällen med att dela en 1 och 20 säng med ett fnissande, spritstinkande vrak.

Idag har vi haft pyssel på jobbet. Jag glömde helt bort att umgås. Istället slogs jag med spindlar, klistrade fast fingrarna i limpistolen och åstadkom en... ja... krans? Kanske den kan komma undan som?



Nu barrar jag över hela lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Angel

Bättre sent än aldrig... HOST!



Jag står som vanligt inte för de jag sagt! Förutom att du är jävligt gammal ;)

2010-11-24 @ 07:30:56
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Matts

Men jag står för att jag är för mycket karl för dig där bak! :-P

2010-11-24 @ 18:58:28
Postat av: Lojsan

Haha, "den hjälpande handen" i den rosa korgen är ju fantastiskt rolig! Den ger mig konstiga bilder i huvudet...

2010-11-25 @ 09:22:51
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0