Jag är...

... den absolut fegaste person jag känner. Någon har snott min tvättstugetid. Jag lät det gå en timme extra så att han/hon skulle få en "extra chans" (läs: för att jag inte ville råka springa på någon där nere och ha ett krystat samtal om att "oj vad jobbigt det är när man glömmer sånt här hehe) att plocka undan. Det hjälpte inte. Jag tog några djupa andetag och tömde sedan maskinerna på hans/hennes tvätt. Sen slängde jag in mina egna grejer och lubbade järnet därifrån. Jamen tänk om han/hon kommit ner och blivit ARG?! Så nu sitter jag och gruvar mig för att gå ner igen och hänga tvätten, för tänk, TÄNK om han/hon inte gjort nånting och så HÄNGER HANS/HENNES TVÄTT KVAR I TORKRUMMET?! Ja det kanske inte låter så farligt. Men TÄNK OM HAN /HON KOMMER NER NÄR JAG HÅLLER PÅ ATT VIKA IHOP HANS/HENNES TVÄTT OCH BLIR ARG?! För att jag... har... tagit min egen tvättid... Feg var ordet.

Till mitt försvar vill jag dock påpeka att jag INTE är konflikträdd när det är personer jag känner. Nejnej. Det kan man inte vara om man växt upp med en tvillingsyster. Och en storasyster Jenny. Då gäller det att fight for your right to party.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du är väl för gullig! Ja, TÄNK om nån blir arg för du tagit din egen tvättid?? Ut med tvätten deras bara, i tvättstugan är det djungelns lag som gäller!! (Ja, i min är det ju Fort Knox lag som gäller, men bortsett från den dåra...)

2010-11-18 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0