Anledningen till att jag aldrig...

... kommer att starta en sån där käck pysselblogg.

Angel och jag försöker pyssla. Vi ska göra snöglober. Det går så där.



Det där gröna är ett blad. Vi tror att det var limmet som gjorde vattnet grumligt istället för glittrigt.

Angel: Jag tackar ju ja till allt du stoppar i mig!



Typ fruktsallad med choklad. Eller choklad med lite frukt under.



Vi ger upp pysslet och hittar pruttleran jag fick i födelsedagspresent. Kanske nästan garvar ihjäl oss. Kanske ska hålla oss till sånt vi kan.

Kommentarer
Postat av: Angel

kanske nästan garvar ihjäl oss? om jag inte minns fel så ramla du ner i sängen å försökte få luft ;)

Prutthumor is the shit! :P

2010-11-26 @ 09:31:34
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0