Jag blir så trött...

... på att jag alltid kräver mer av mig själv än av alla andra.

Jag älskar att titta på när folk som har roligt dansar. Det spelar inte så stor roll om alla steg sitter eller om alla turer fungerar, huvudsaken är att glädjen syns. Men när det gäller mig själv räcker det inte att jag tycker det är roligt, jag ska helst bli proffs på en vecka.

Jag förstår när andra inte orkar med och inte kan prestera på topp. Men jag har jättesvårt att säga till mig själv att det räcker när jag faktiskt inte orkar.

Jag tycker att alla har nånting som gör dem vackra. Men jag har lite svårt att se det hos mig själv i badrumsspegeln på mornarna.

Men nu är det slut på idiotin. Härmed slutar jag vara Miss Duktig. Och härmed tänker jag fuldansa på alla dansgolv jag kan hitta. Take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jaaaa, fuldans! I Love! ;) Det är min Jess det!

2010-05-20 @ 08:21:12
Postat av: Jörgen

Får jag lov till en fuldans???

2010-05-20 @ 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0