Jag behöver hjälp...

... med manhunten! Idag försökte jag förklara vad som är så roligt med manhunt, toapapper och hångel i buskarna. Och kom på hur mycket jag saknar mina babes in the bush (pun intended), aka Hällsjöbrudarna. Man kan ju inte köra in den rakt i bergväggen så att säga.

Nog med interna skämt. Idag har varit en helt fantastisk dag. Jag har hunnit med gym med Angel, lunch med Angel, frisörbesök i två timmar, konstruktivt möte på jobbet och lite rättande av nationella prov. Nu sitter jag här och försöker övertyga mig själv om att fruktsallad VISST räcker som kvällsmål. Jag behöver INTE fixa mackor också.

Dagens lärdom 1: om du ska sitta under en sån där torkhuva hos frisören och hon frågar om du vill ha nåt, be om vatten. Jag har druckit två tillbringare sen jag kom hem men är fortfarande törstig.

Dagens lärdom 2: ät aldrig så mycket att du inte orkar med fikat. Angel har ALLTID fika. Och du kommer att äta av det oavsett vad det leder till.

Dagens lärdom 3: ta alltid med papper och penna när du umgås med Angel. Hon säger alltid något som är för bra för att stanna mellan våra fyra öron.

Angel: Fast samtidigt så kom jag på att jag inte tycker om att stoppa in så mycket i munnen och tugga?

Kommentarer
Postat av: Therese

GAH! Hur ska man klara en sommar i byn utan brudarna, Naken-Janne, Jack Sparrow, vad han nu hette han i Robinson...och raffseten, glom inte de sjalvlysande raffseten! Medan Micke och Mattias lyckligt skuttar ivag over savannen hand i hand.



Nog med internskamt var det ja?



2010-05-05 @ 20:38:34
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag märkte inte ens att jag kopierade ditt upplägg. Haha! Sorry! :D



Mille! Robinson-Mille! Och Jocke Berg i Hardcore Superstar!!! MUMMA!

2010-05-05 @ 20:48:26
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Therese

Vada, ditt upplagg var ju helt annorlunda. Du snackar ju bara lardomar, jag snackar visdomar. Difference.

Ah herregud Jocke Berg...jiss.

2010-05-05 @ 21:37:40
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0