Hon är ganska talangfull...

... den där Jessika...

Igår blev jag återigen påmind om en av mina största (omedvetna) talanger. Det spelar ingen roll var jag är eller vad jag gör, herrar modell 60+ faller alltid för mig. Det kan stå en tokhet blondin bredvid, det spelar ingen roll. Det kan stå en vacker kvinna i deras egen ålder bredvid, det spelar ingen roll. Jag kan vara klädd i den berömda guideskjortan (jag kan berätta om den en annan gång), det SPELAR INGEN ROLL! De är aldrig slibbiga eller närgångna, de verkar mest bara vilja ta hand om mig? När jag jobbade med att dema (som vi i branschen säger, stå och servera smakprov på ICA alltså) hade jag till och med en groupie i nämnd åldersgrupp som friade så fort han fick syn på mig. Good shit.

Min ENDA lilla invändning är att jag gärna skulle vilja att det funkade på killar i min egen ålder också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det måste vara ett släktdrag... Fast mig vill de gärna klämma på också... isch

2010-05-04 @ 10:15:54
Postat av: Therese

Definitivt!! Ingen vill klamma pa mig, vad tusan?

2010-05-05 @ 18:44:27
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0