Ett möte...

... är alltid ett möte. Ibland möts jag och Annika på såna. Då kan hon få för sig att jag ser monster (mellan benen!) och hoppa halvvägs ut ur klassrummet. Tack för att du bevisade att getingincidenten lika gärna kunnat ske med ombytta roller.

Kollega 1
: Men om ingen annan skickar in det varför ska vi göra det då?
Kollega 2: För att det är olagligt att inte göra det.
Kollega 1: Jaha.
Jag: ... (asgarvar).

Kollega 3: Det kan dom FETGLÖMMA!
Ja. Detta sas under ett mycket seriöst och formellt möte på min arbetsplats.

Kollega 4:
Så det blir en fil för varje klass?
Jessikas hjärna: Fil... Hihihi... Klasser som badar i fil... Hihihi....

Ikväll var det sista dansträningen inför tävlingen på lördag. Nä jag är inte nervös. Jag håller bara på att kräkas när jag tänker på det. Men det beror säkert på nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Haha, fetglömma!? Det missade jag.



Hm, gissar på Claes?

2010-05-26 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0