En helt enkel kväll...

... i andra klass? Men Angel åkte första klass som vanligt.

Angel (till Annika): Känner du  att jag är på väg in?

Det finns stunder i livet som är vackrare än andra. Det här var en av dem.


Båda är mina!

Annagrannen: Det kliar när jag pillar på dom!


Anna och Annika, världens finaste kollegor! Även om Annika är lite suddig ibland.

Angel: Det klirrar så gulligt!


Martin: Ja ba tänker göra en jättesnygg grej och så är hon inte med?!
Jättejobbigt är det.


Martin

Angel: Kolla vad sexig jag är!
Em: Men du ska ju slicka på den!


Angel och Em

Jag: Jamen då åker vi till...
Angel: Valö, Öregrund, Norrtälje...
Jag (pekar på Annika som bor på Humlö under somrarna): Humlö?
Angel: Humle? Humle och Dumle!
Ja, så har vi återuppväckt ett smeknamn jag och Alien fick när vi var yngre. Tack tack.


Jag har min sommarflört klar.


Igår hade jag en av mina bästa lektioner nånsin. Jag behövde inte göra ett dugg. Satt bara och njöt av engagerade elever som inte ens märkte att de gjorde några av terminens bästa insatser.

Och så fick jag avsluta kvällen i världens bästa sällskap. He bli int bätter än så.

Kommentarer
Postat av: Angel

Tack för att du lägger ut så otroligt vackra bilder på mig ;) Ibland kan man klippa bort det som inte är så vackert!! Men håller med om att det var en mycket trevlig kväll! <3

2010-05-23 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0