Don't you wish your girlfriend...

... was hot like me?

Det finns lättflörtad och sen finns det lättflörtad. När Jossan ringde (så förkyld att hon knappt kunde prata) i onsdags kväll och frågade om jag kunde hoppa in som bikinimodell eftersom en av originalmodellerna (haha) hoppat av sa jag NEJ. Jag måste rätta. Och vila. Och jag har kanske LITE svårt att se mig själv som bikinimodell. Faktiskt. Ungefär fem minuter in i samtalet hör jag hur jag säger: "Jamen det blir kul, vi ses imorrn!". Vänta nu. Ja just det. Hon lovade mig en gratis bikini och att det skulle vara tjejer från klubben där (ja jag och Angel jobbar ju hårt på att smälta in? Eller hur var det nu?).

Jossan: Ta alla frågor före sex!
Ja det är ju kanske inte så snällt att ta dem efter?

Maria: Jag vill inte förstöra det nu när jag fått allt att stå.
Nej, det gäller att inte sabba a good thing going liksom.

Maria: Så vi ska gå i grupp.
Jossan: Ja.
Maria: Jag vill gå i mitten.

Maria: Och så får du klä på mig!
Det gjorde Jossan också. Finns visst bildbevis.

När låten i rubriken spelades stod vi utanför butiken och sjöng med. Men insåg att det kanske blev FÖR divigt. Vi hade trots allt nyss dansat Dirty Dancing, man lär ju låta nån annan få ta plats ibland också.

Roligast på hela kvällen var dock när jag stod och pratade med en av de andra i Team Jessika (ja vi blev det den här gången också? Jättekonstigt). Hon frågade var jag hade pluggat, jag sa Härnta, hon sa men där känner jag ju folk och jag frågade vem då och hon svarade de heter Bjermert? Ja. Egentligen är det ju självklart. Ska man känna en familj i Härnösand ska det ju faktiskt vara den? Såsom varande gudmor måste jag ju räknas in i den till och med? Världen är liten. Eller så är det bara Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0