Det är nåt visst...

... med söndagar. För då är det danskurs. Och då säger Jossan alltid nåt roligt.

Jossan: För tjejer visst är det så att det känns olika med olika killar?
Jag HADE hållit mig för skratt om inte Angel frustat bredvid mig.

Senare i soffan försöker Jossan förklara sin taktik.
Jossan: Jamen jag försöker ju jaga efter dem så att jag får tag på de killar jag inte varit med?
Vilken förebild hon är. På alla sätt och vis.

Idag kom jag på att jag kan rocka! Rockring alltså. Hade jag ingen aning om.

En annan sak som jag kom på (efter den sedvanliga veckohandlingen då jag fyllt på kylen) är att man skulle kunna tro att det bor minst fyra pers här. Om man tittar på antalet skor och mängden mat i kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Angel

Alltså skorna behöver man aldrig ursäkta... men maten, var gömmer du den om du nu får i dig allting? Kanske ska söka till Vasa så jag också kan nöta lite trapp, de är där kalorierna försvinner eller?

2010-05-03 @ 07:46:19
Postat av: Anna

Hehe, kollar man i mitt kylskåp kan man tro att det bor en fattig, anorektiskt student här. Fast ser man mig så ser man ju att så är INTE fallet :-)

2010-05-03 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0