Ännu en spännande dag...

... in the life of an English teacher.

Idag har jag...

... fått en elev att gråta. I ett betygsamtal. Det var inte så roligt som det låter.

... lagt grunden för en träningsvärk som lätt kommer att hålla i sig hela veckan. Lätt.

... fått kommentaren: du har inte hört talas om soja? För att få lite färg? om min lunchlåda.

... snurrat många fler varv runt min egen axel än vad som kan anses hälsosamt för en kvinna i min ålder.

... råkat hålla med eleverna om att de faktiskt inte behöver komma till klassrummet imorrn.

... kämpat med en hjärna som redan tagit helg igen. Ja vadå?! Det är ju kortvecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, har din hjärna tagit helg?! Min går för ovanlighetens skull på högvarv - av den enda anledningen att den inte ges nåt val. Men, men, en dag kvar. Sen far jag HEM! :-)

2010-05-11 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0