Energitjuvar och energibomber

Energitjuvar
Dåligt självförtroende på dans. Så vansinnigt söta flickor att man bara vill nypa dem i kinderna! Och dansa kan de också. Jag var egentligen där för att ha roligt och dansa med folk som ville dansa med mig, inte titta på de som INTE ville dansa med mig. Men jaja. Jag kanske var lite trött också.

En tanke om att jag kanske inte hinner träna den här veckan.

En hel (nästan) arbetsvecka till påsklov.

Energibomber
Sveriges bästa dansband Blender. Jag fattar inte när jag blev så här nördig? Men det spelar ingen roll. Hon sjunger så förbannat bra och det är så sjukt roligt att dansa när de spelar. Kanske ska bli dansbandsgroupie och stalka dem i sommar?

En tanke om att jag visst ska träna den här veckan. Massor.

En halv (nästan) arbetsvecka till påsklov.

Angel. Angel. Angel.

Angel: Jag spottade ut det första jag fick i munnen!

Angel: Tar du henne får du mig på köpet!
Hur det skulle vara avskräckande för NÅN kille förstår jag inte riktigt.

Angel:
Man kan om man vill ligga två i den om en lägger sig ovanpå fast åt andra hållet.
Det var precis så kinky som det lät.

Angel (citerar sambon): Ligg still! Du får dra dig ur försiktigt!

Och det finns fler också. Killar i svarta t-shirts. Såna som fixar ostbågar. Och såna som förstår vad sann lycka är.

Sassa: Titta! Där låg det en ostbåge!

Och så vår fantastiska buggkurs förstås.

Jossan: Och när han har öppnat upp sig rullar han bara in i dig!




Om man måste gå in på cdon:s topplistor för att hitta ny "fräsch" musik till sina spellistor på Spotify, har man blivit ute då?



Kommentarer
Postat av: Angel

Eh... har jag sagt allt det där? Och jag har inte ens varit full de senaste veckorna! Oops!!



2010-03-29 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0