Looooooov!

Om jag hade lov varannan vecka skulle jag vara en mycket trevligare person. På allvar.

Så vad har jag utnyttjat lovet så här långt till?

1. Haft en heldag med Angel. Där målet för oss båda var Wayne's sallad med kyckling/cashewröra. Som var slut. Efter ett hysteriskt anfall från Angels sida frågade ägaren henne om hon ville ha en kram. Det ville hon inte. Sen kom leverantören av röran precis när vi motvilligt gått med på att välja nåt annat. Jubel och fanfarer! Givetvis firade vi med kaffe och kaka på maten. Man får inte vara dum.

2. Haft filmkväll med the gang. Vi såg Up! och vissa av oss grinade mer än andra.

3. Lämnat in min älskade mobil hos firma vars butik ligger ungefär så långt från min lägenhet man kan komma inom Gävle. Fick skjuts dit i tisdags men promenerade och hämtade den idag. Tog ungefär en timme. Enkel väg. Hamnade lite off road ett tag där och pulsade i meterdjupa snödrivor. I jeans. Det var ju trots allt nästan plusgrader när jag gick.

4. Köpt tre par nya stövlar. Jag behövde dem.


Kommentarer
Postat av: Monita

Man kan aldrig få för många stövlar! :-D

2010-03-05 @ 10:32:56
URL: http://blabarsnutt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är bara att konstatera, du kan det där med konsumtion av kläder och skor! Jag är imponerad! ;)

2010-03-08 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0