I've been strong and brave...

... sometimes lost my faith.

Alltså, nu har jag rent intellektuellt förstått att jag själv bestämmer vad jag ska tänka på. Gäller bara att få grottmänniskan i mig att förstå det också. BRYT! Ursäkta. Jag behöver en åthutning för tillfället.

Problemet med att multi-taska: det blir så lätt fel. Försökte kolla FB samtidigt som jag sökte recept innehållande vad min kyl för tillfället kan kräkas upp. Resultatet? Jag googlade recept med pasta och påskris (tack Jennie för statusuppdateringen som tydligen var viktigare än middan...).

Dagens fundering: varför äter vissa påslakan upp allt annat man lägger i tvättmaskinen? Så att man tvingas lyfta ut ett påslakan vägande ungefär ett ton?

Jorå. Jag rättar uppsatser. Det går så där med motivationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0