Idag har jag...

... skvätt kaffesump över en i övrigt rätt fräsch klänning.

... varit på jobbet alldeles för länge. Eller ja, jag började inte förrän vid tolv i och för sig. Men jag var kvar till nästan halv sju. Alla korridorer var nersläckta. Brr.

... bakat bröd. Och sorterat kläder. Och städat badrumsskåp. Och letat noter. Och förberett lite packning. Och kört lite yoga light. Och sett Svenska Hollywoodfruar (jag ÄLSKAR hon Maria. Och ja, jag menar allvar.). Allt efter klockan sju alltså. Jessika är inte så lat ändå.

... nästan gått omkull vid sängkanten. Inte för att det låg nåt oemotståndligt läckert i sängen (han klev upp före mig givetvis), utan för att nån klantig idiot sölat babyolja på golvet. Vad den gjorde vid sängen? Ja inte vad ni tror i alla fall (ja Jörgen och Angel, jag menar ER!).

Imorrn ska jag...

... hålla i en oerhört konstig lektion. Nån slags talträning.

... stödluncha med Annika. Vasaskolan är utvalda att skicka in ALLA NATIONELLA PROV TILL SKOLVERKET den här terminen. I svenska och engelska. Vad det innebär i extraarbete vill jag inte ens tänka på. Huvaligen.

... kasta mig in i påsklovet. Mmm.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag får tro vad jag vill... nananana!!! ;)

2010-04-01 @ 19:40:21
Postat av: Fraj

Babyolja ey? Mhm, mhm... jag tror också vad jag vill. antecknar

2010-04-07 @ 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0