Blame it on the girls...

... who know what to do.

Jag oroar mig för allt. Det har tagit mig ett tag att förstå att det är det jag gör. Och att inte alla gör som jag. Så nu ska jag börja fokusera på allt som går bra istället för på... ja finns det nåt annat?

Jag kan...
  • ... åka tunnelbana i hufvudstaden. Själv. Mitt i natten.
  • ... hitta i hufvudstaden.
  • ... gå vilse i hufvudstaden. Ofta och länge. Men det är lugnt, man kommer fram till slut. Borde jag ha lärt mig i Dublin.
  • ... gå på konsert med Mika i hufvudstaden. ATT jag kan. Och gråta när han sjunger "Smile like you mean it".Och skratta när han sjunger "when I can't seem to leave you alone, touchin' me touchin' you."
  • ... gå på Golden Hits med A. Och dansa arslet av stockholmarna.
  • ... kanske tycka om nån mycket utan att allt går sönder. Men här är jag inte riktigt säker än.

Det är så längesen jag bloggade att jag inte minns vem citaten i telefonen kommer ifrån.

Vem fan tar på sig ansvaret för denna?: Sätt ner handen så får du se vad jag har där nere...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du ser, man kan vara en duktig flicka utan att vara en "duktig flicka". Kan ju vara bra att veta! (och försöka komma ihåg)

2010-03-21 @ 21:09:22
Postat av: Therese

Smart att berätta det på bloggen som mamma kanske läser. Nu kommer du aldrig släppas ut i vida världen igen. Missinassa? Inte bra!

2010-03-22 @ 00:29:53
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Angel

Jag kommer aldrig erkänna att det sista kom från mig!! sammanhang? :P

2010-03-22 @ 16:28:49
Postat av: Jenny

"som mamma KANSKE läser" ?! Som mamma garanterat läser . Och jag håller med T, du kommer aldrig att bli utsläppt i stora vida världen igen... To bad, to bad...;P

2010-03-22 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0