Vill man vara fin...

... får man lida pin! Eller så kan man göra som några smarta brudar jag känner och ha spakväll istället. Tyvärr innebär inte en yttre förfining alltid att insidan når samma nivå. Var vi la ribban? Döm själv.

 

Angel: Sluta jävla porrmormor! Din tunga är helt lila!
Det var din också min vän. Det var din också.

Jossan: Jag vart störd!
Svårt att undvika i det sällskapet.

Angel (till Jossan):
Du slickar varje gång jag tittar på dig!
Hm. Undrar om det är en träningssak? Som Pavlovs hundar? Och hur man i så fall lär ut det?


Angel:
Vad mysigt när det kommer ut sånt här?!?!
Jossan: Chokladsnor menar du?

Angel:
Är det nån som vill slicka på mig så får ni!
Vem tackar nej till ett sånt erbjudande?

Jossan:
Jag bara suger jag!
Men jag har hört att det finns de som gillar sånt?

Angel: Jag kommer ju slicka på den här ja!
Jobbigt när man inte kan hålla tillbaka impulser så där.


Angel: Det är som att kleta pudding i pallet!

 

Jag: Hon kliar i takt!
Ska vara en dansinstruktör till sånt.


Man tror ju att poängen med en kväll i denna anda är att göra sig vacker? Till exempel inför midsommarfestligheter? Icke. Poängen är att dricka löjligt mycket smoothies i löjligt gott sällskap.

 


Kommentarer
Postat av: Angel

Kanske ska lägga till att min mask var en av chokladsort därav citaten! ;)



Jag känner mig inte så sminkad faktiskt!

2010-06-24 @ 22:21:57
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0