Time to...

... say goodbye.

Jag skulle vilja göra det här till ett hyllningsinlägg till en hög underbara studenter som tog sina första steg ut i livet efter skolan igår. Jag skulle vilja tacka dem för tre år då jag aldrig varit orolig för att gå in i deras klassrum. Jag skulle vilja att de förstod hur mycket jag uppskattar varenda en av dem. För att de är så olika. För att de har så nära till skratt. För att de varit arga och sagt ifrån ibland. För att de lät mig följa med på stans finaste studentflak. För att jag känner igen alla deras handstilar. För att vad de än säger så är Vasa ett avslutat kapitel i deras liv nu. Och jag kommer att få nya klasser. Och jag kommer att tycka om dem också. Men aldrig lika mycket.

Jag skulle vilja förklara hur mycket jag kommer att sakna "min" SP3BK. Men jag tror inte att jag kan.

Ge världen vad den tål.

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror jag talar för alla i klassen när jag säger att vi kommer sakna dig med!

Tack för de här tre åren!

2010-06-13 @ 16:21:23
Postat av: Ewis

Ja, fy fanken, vad sorgligt det är att säga adjö till alla fantastiska elever. Grät mig igenom hela fredagen...

2010-06-13 @ 21:18:47
Postat av: Karin

Åh vilka fin ord. Vi kommer sakna dig med och resten av SP3BK :)

2010-06-14 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0