Sommarlov vi väntat på...

... sommarlov vi snart ska fåååå, sommarlovet är uuuunderbart, sommarlov vi nu önskar oss aaalla! Världens bästa sommarsång, alltid sist i Dalsskolans potpurri, alltid ett tecken på att nu... nu var det dags...


Eftersom jag numera är vuxen firar jag på vuxenvis också. Klockan är 18.00 på en torsdag och jag är salongsberusad. Och jag har sju praliner kvar. I love my life.



Rektor: Så nu är det bara efterbörden kvar!
Jag skulle precis hugga in på den fina lunchen skolan bjöd på. Jag har ingen aning om vad han menade. Är inte helt säker på att jag vill veta heller.

Konserthusets chef:
Så vi ska klämma lite mer på varann.
Hon pratade om anställningsförfaranden. Snälla snälla snälla kan inte jag få hålla i intervjuerna för unga snygga lärare nästa år?

Jag: Så vad ska du göra idag?
Jörgen: Sitta på rummet och ägna mig åt mig själv?
Man skulle kunna säga too much information, men vi snackar stenbumlingar i glashus i så fall. Puss.

SOMMARLOV!!! AAAAAAAAAH!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh! Och jag är på väg hem! Kom hem! El kom t Sthlm! Puss!

2010-06-17 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0