Så kan det gå...


... när inte trosorna är riktigt på...

Vi skulle ha tjejkväll. Vi skulle skvallra lite. Vi skulle dricka ett par öl (på sin höjd) och äta en massa gott. Vi skulle inte gå ut.

Vi hade tjejkväll (minus en deltagare, så ansvaret föll helt på kvarvarande sällskap. Vi gjorde så gott vi kunde). Vi skvallrade lite. Vi drack mer än ett par öl och åt en massa gott. Vi gick på Heartan. Vi ägde dansgolvet. Vi skrämde en stackars holländare med vår version av "Genom eld och vatten". Vi trakasserade en stackars frisör på damrummet. Vi insåg under extranumret att Darin faktiskt var i lokalen. Vi blev lite kära i en rödhårig sångerska (eller okej, det kanske bara var jag som blev det).


Angel: Alltså jag tror jag måste dra ner dom här trosorna. Jag får så ont i magen. Alltså inte helt.
Nej, det är helt okej om du bara tar av dem delvis? Eh?

Angel: Om man tar en liten klunk och så rinner den liksom ner och så… mhm… (lång paus) Det tycker jag om!



Kommentarer
Postat av: Angel

Hur ska jag kunna försvara mig nudå? Allt det där har jag ju faktiskt sagt! hm! :P

2010-06-07 @ 08:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0