Öh Jessika...

... varför uppdaterar du inte bloggen?

För att jag har spenderat de senaste dagarna med att:

A. Titta på hela första säsongen av Cougar Town. Helt okej serie.

B. Då och då titta på film istället (eftersom man bara kan titta på typ tre avsnitt innan tvshack tvingar en att vänta en timme)

C. Med jämna mellanrum konstatera att jag inte orkar laga mat. Trots detta har jag lyckats steka lite halloumi. Eller okej. Mycket halloumi. Och kanske ätit en påse ostbågar.

D. Släpa mig till hälsocentralen för att konstatera att det inte är nåt fel på mig förutom att jag inte kan sova, inte kan äta, är rätt förkyld samt mår illa hela tiden.

E. Från hälsocentralen släpa mig till arbetslagsmöte enbart för att vi skulle få gratis lunch. Se C för förklaring till mitt beteende.

F. Längta efter att dansa. Men om man får hjärtklappning av lite trappor känns det som en halvbra idé.

G. Sakna den som brukade ta hand om mig när jag var sjuk.

H. Fundera på hur jag ska få ordning på allt detta. Det är ju trots allt snart sommarlov.

I. Förutom i det här inlägget inte tycka synd om mig själv i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0