Me myself and my home

Idag har jag insett...

... att jag borde dammsuga mellan brädorna i köksgolvet oftare.

... att det bara är två veckor till sommarlov.

... att jag är en jävla besserwisser. Men bara på vissa områden.

... att jag alltid mår bättre av en gymdate med Angel.

... att de har bytt ut min (och Angels) favoritröra på Waynes. Jag är djupt besviken.

... att det är kul att städa. När det är klart.




Har man inga barn får man visa sitt golv va?

Ja, jag har roat mig med att ta kort på min lägenhet. Kanske en aning understimulerad. Pellhaps.

De nyputsade fönstren! Och grannhuset där min egen ugly naked guy bor.
Vad de säger om mig vill jag helst inte veta.


Vadå, har inte alla sina skor som prydnader vid sängen?!


Kommentarer
Postat av: Angel

Näe alla har inte sina skor som prydnader vid sängen, jag har mina på fina hyllor i hallen ;) är det bara vi som är galna i skor så vi tar alla chanser vi får för att visa upp/se dom sjäva?



2010-06-03 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0