I should've known better...

... but I got what I deserved?

Idag skulle jag köpa en klänning till midsommar. Jag kom hem med det här:

Jamen, det ÄR ju en klänning där i mitten i alla fall!

 

Förutom shopping hann Angel och jag med att stalka Jossan lite, dricka smoothie samt gymma. Sen skulle hon hem till sin man. Jag skulle hem till min balkong. På vägen råkade jag dock gå in på Vila (affären. De har kläder där också) och mosa min stackars lilltå. I don't get it? VAD har mina tår gjort för ont egentligen?! Snart blir jag paranoid på allvar.


Pappa skrämde upp mig så att jag trodde hela lägenheten skulle ta eld av lite träolja på balkongtrallen. Nu har jag lugnat ner mig. Jag litar på pappa. Fast han är 30 mil bort.



Kommentarer
Postat av: Angel

med tanke på alla klänningar du har så tycker ja inte att det var mer än rätt att dom blir använda! :) plus att du behövde faktiskt lägga pengarna på lite andra plagg som du längtat efter till din garderob! :)

2010-06-24 @ 10:08:13
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0