Hur man fördriver tiden...

... när fotbadet är för varmt så endast ytvattnet går att uthärda.

1. Man ser till att sitta vid datorn.

2. Man ser ett avsnitt av Drop Dead Diva, min nya favoritserie.

3. Man skrattar åt Jossans citat i bilen på vägen hem:

Jossan: Fråga mig om geggor. Jag är världsbäst på geggor.

4. Man trakasserar sina vänner som råkar vara online.

5. Man nojar över morgondagens bilresa. Jag har inte kört bil mer än ett par mil i stöten på... typ ett år? Men det går nog bra. Jag är ju proffs.

6. Man provar då och då att sätta ner sina stackars misshandlade fötter i badet. Nope. Fortfarande skållhett.

Oh well.

Kommentarer
Postat av: Monita

Man kan ju alltid hälla i lite kallvatten för att få ner temperaturen...men det kanske är att ta den enkla vägen. ;-)

2010-06-08 @ 10:56:30
URL: http://blabarsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0