Det här är ju historiskt...

... för fan! Man måste ju titta! (ja, Angel och jag såg prinsessbröllopet utan att skämmas ett dugg)


Jag har haft en mycket trevlig kväll. Historisk skulle man kunna säga även där. Fick ett telefonnummer som jag ville ha utan att behöva be om det. THAT'S a first.

Jossan: Jag visar rumpan och luktar vitlök!
Vi åt mycket vitlök. För let's face it. Det var rätt få i sällskapet som skulle få hångla ikväll ändå.

Jossan. Jag slickar min tomat. (paus) Alltså det var nånting på den?
Ja. Det blev mycket bättre med en förklaring.

Lojsan: Det är inget sexuellt med ett elstängsel.
Jo, om Jossan har nåt att säga till om!

Jag: Jag har också ridit på en gris!
Men alltså. Ja. Jag blir så glad när jag träffar på andra lantisar. Kanske lite FÖR glad. Jag kanske avslöjar lite FÖR mycket om mitt privatliv.

Jossan: Vi lägger upp dom här gamla benen här.
Det fanns väl mest gamla ben i sällskapet? Nä?

Jossan: Kossan tycker om att äta!
Haha! DET smeknamnet lär hänga med ett tag!

Angel: Jag tycker att det var en trevlig upplevelse att förgifta oss.
ATT det var.

Angel: Har vi åtta magar som kossan?
Få se nu.. En matmage, en glassmage... Kanske?

Jossan: Apropå nåt ludet, min pappa...
Jag vet inte ens hur jag ska kommentera det här.

Angel: Det är en konst när dom är hårda!
Det är väl en konst i vilket fall? Kom vi inte fram till det?

Jossan: Jamen titta! Där sitter ju nån måsjävel! Och till och med HAN får dejta!
Det är verkligen för jävligt. Men jag tycker att vi klarade oss rätt bra vi också.

Och hörrni. Jag känner mig sminkad.


Kommentarer
Postat av: Louise

Djurgårdar är underskattat.

2010-06-21 @ 09:51:31
URL: http://lojsanknutssons.blogg.se/
Postat av: Angel

Datorn är inte sminkad längre! Den sminka av sig på promenaden hem igår!

2010-06-21 @ 10:50:46
Postat av: Anna

Såklart man ska kolla på bröllopet! De flesta (män) på mitt jobb hade varit ute och vinkat med barn, vänner, familjer!



Och som min vän Anna sa (mest apropå Talet, The Speach) "Herregud, nu har han ju liksom lagt ribban. Nu vill ju alla ha en egen Daniel" Ja, himmel.

2010-06-23 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0