Shopping KAN vara tråkigt!

Ja tro det eller ej. Det FINNS punkter på inköpslistan min hjärna konsekvent väljer bort att komma ihåg. Antagligen för att de är tråååååkiga att haaaaandla. Men man måste faktiskt.

1. Toapapper - säger väl sig självt, även om det är jävligt bra att ha är det svårt att se hur shoppingeuforin ska ha en chans i valet mellan sandpapper och lite mindre sandpapper. Tack gode Gud för Lambis mönstrade varianter. Jag skiter i miljöaspekten, finns det rosa mönster på dasspapperet ska jag fan ha det.

2. Vita trosor - det finns ju så många andra roliga färger som vill följa med hem? Man tycker kanske att jag ska låta bli att köpa vita kläder som kräver vita trosor då? Men kläder är ju ROLIGT att shoppa? Varje sommar när de vita sommarklänningarna intar hedersplatsen i garderoben igen blir det kris i troslådan. Så även i år.

3. Tekniska prylar - som en TV. Eller en sladdosa. Eller skruvar och mojänger som behövs om man vill vara lite händig. Hit räknar jag nog också bensin. Jag älskar att köra bil, jag hatar att betala för det. Booooring!

4. "Praktiska" skor- aaaah! Vik hädan Satan!

5. Bestick - nej, jag vet inte varför. Men det är anledningen till att jag har använt samma bestick i... hm... snart tio år? Skaran decimeras dessutom ständigt eftersom jag envisas med att glömma gafflar här och var. Och eftersom jag hittills bara lärt mig att snatta shotsglas, inte bestick, kan jag bara bjuda fyra personer på tårta. Fler räcker inte småskedarna till.

Om jag börjar vänja mig vid att ha semester? Jajamen!

Kommentarer
Postat av: Louise

NEJNEJNEJ Jessica, jag märker att du inte gått i min toalettpapperskola! Vi tar det på vår nästa träff!

2010-07-08 @ 07:35:28
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Jag brukar ha beiga underkläder under vita kläder, du kanske ska testa shoppa beiga trosor i stället? Låter väl roligt?

2010-07-08 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0