I'm in love...

... all over again... Man kan inte annat än älska:

1. Gina Tricots linnen. Ni vet de där långa som går att ha under ALLT.

2. Min pärla. Min bil. Som nu är mycket helare än den var igår.

3. Min nya golvfläkt. Den har dubbelt så mycket kräm som en vanlig bordsfläkt. Vi snackar svalka. Det går nästan att sova här inne när den varit igång hela dan.

4. Friskis & Svettis sommargympa i Boulognern. Det är stekande hett, det är tjocka tanter i jättetighta linnen, det är knott och mygg till förbannelse, det är barnfamiljer som grillar bara några meter bort, det är helt omöjligt att se vad instruktören gör, det är gräs över hela kroppen innan man är klar. Love it.

5. Sommarbad. Igår badade jag i en stor sjö. Den hette Storsjön. 'Nuff said.

6. Allt det man kan göra varma sommarnätter när det inte går att sova. Plats för egna associationer.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Man kan lukta på nattvioler, de doftar ju bara på natten... Fula blommor, underbar lätt narkotisk doft... tror jag!

2010-07-05 @ 19:46:32
Postat av: Angel

Jag vet nog vad du håller på med om nätterna!!!! ;)

2010-07-06 @ 12:24:31
Postat av: Lojsan

Hur kommer det sig att så mycket fokus hamnade på sommarnätter? Jag älskar också Gina Tricots linnen =).

2010-07-07 @ 10:24:53
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0