Hair everywhere

Alltså, nu får faktiskt känsliga läsare hålla för ögonen? De som inte har provat en epilator har heller inte mycket att hämta av följande, men jaja ... (för den oinvigde, en epilator är en liten helvetesmaskin som drar upp håret med rötterna. Jag gav upp min när jag nästan kräktes av att använda den) Henke påstår att epilatorn knappt känns, inte ens på hans killhåriga ben (ju längre hårstrån, desto mer hugger den tag!). Någon har föreslagit att han borde köra den nånstans där även killar är riktigt känsliga, och eftersom Henke är Henke antar han förstås utmaningen. Jag vill bara tillägga att det INTE var jag som stod för utmanandet.

Henke (efter att ha kört epilatorn på pungen): Ja det där kändes gjorde det.

Jag passade på att berätta historien om när jag råkade använda gamla vaxremsor i armhålorna och tog med mig alldeles för mycket hud när jag ryckte av dem. Tanken var att bara håret skulle följa med, men man ska tydligen lita på bäst-före-datum även på vaxremsor. Det är halvkul att gå runt med sår i armhålorna mitt i sommaren. Bara så ni vet.

Jag var i Japan igår och beskådade sommarens värsta ryggplask. Det var riktigt riktigt roligt. Jag kan ha skrattat åt det lite idag också.

Henke: Man kan inte bre på korven!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, fy fan, körde han den på PUNGEN?! Oooaouchh!! (Och ja, jag har testat nåt liknande för hundra år sen. Håller mig till hyvel sen dess)

2010-07-21 @ 08:58:14
Postat av: Annagrannen

Men va fan..? XD

2010-07-23 @ 12:05:34
Postat av: Gregory

Jag säger detsamma, ryggplask gör skitont!

2010-07-26 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0