En förinflyttningsfest...

... som blev en syjunta. Som döptes om till något mer passande. Vet inte var vi får allt ifrån. Misstänker tyvärr att det är från våra egna huvuden.

Angel: Det är det här som är nackdelen med stora vader: jag får inte upp den!
Intressanta mentala bilder. Mycket intressanta.

Jossan: Jag har mest bara hår. Jag har rätt så litet huvud.
It's not the size that matters, it's how you USE it.

Angel: Och så sitter han och leker med sin?
Ja? Det gör ju vi också?

Jossan:
Fick du ett ragg? Jag menar ett rugg?
Hur vet man vilket som är vilket?

Lojsan: Har du han på bild?
Angel: Nä, men pÅ FACEBOOK!
Tur att vi hänger med i dagens teknik. Oh yeah.

Angel: Jag gillar att suga?

Jossan: Jag har försökt att hålla tungan i munnen hela kvällen?

Ännu en varm sommarkväll i det bästa av sällskap. Samtalsämnen som spårar ur men ändå hamnar alldeles rätt. En långsam cykeltur hem med ljumma kvällsvindar mot ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0