Är det åldern?!

Det måste vara åldern. Hur ska man annars kunna förklara att jag blivit Gävles, och kanske Sveriges, största badkruka?!

Helgen. Ja. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men det gjorde inte så mycket. Den blev nog egentligen bättre än jag tänkt mig. Lördagkväll i Japan, sent kvällsdopp med filminspelning (då jag var tvungen att övervinna min badkruklighet för konstens skull, men så har jag å andra sidan ett filmklipp som jag kommer att skratta åt resten av livet). Söndagkväll på Högs loge, perfekta skor för loggolvet och intressanta (?) bildiskussioner. Jag höll mig i alla fall vaken hela vägen. Men några citat minns jag definitivt icke.

Idag? Nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0