Romeo take me somewhere we can be alone

Tränade på skolans gym igår. Har inte jobbat med vikter på mycket länge. I morse tänkte jag att jag nog inte fick nån träningsvärk. I was wrong (tänk Blinkin i Men in tights och har du inte sett den får du fan skylla dig själv).

En elev frågade mig idag om han verkligen inte behövde göra klart alla uppgifter för att få godkänt på kursen. Nej. Det är faktiskt ingen tävling där man ska ta så många poäng som möjligt - uppfyller du kriterierna får du godkänt. Tänk om det kunde vara så enkelt i verkligheten också?

Angel: Åh de e så roligt - man får välja! Det tycker jag är roligt hos dig!
Hon är inte direkt svår att tillfredsställa.


Kommentarer
Postat av: Angel

Hallå det är te vi snackar om... är valmöjligheterna stora så då snackar vi big tillfredställning här ;)

2010-01-22 @ 08:22:39
Postat av: Annagrannen

Jag skyller mig själv!



Poängräkning är för dem som inte har förmågan att se helheten. Av mig får du MVG rakt av.

2010-01-22 @ 17:30:55
Postat av: Nils.Nilsson

Det påminner mig om MYCKE

2010-01-31 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0