På egen risk

En helkväll på stan. Shopping, mat, bio. Ja, och så skrattade i alla fall jag så att jag nästan kissade på mig.
 
Angel: NEEEEEJ, jag fick en sån där med KLADD på!
När det gäller cupcakes vill man ju ha det? Fast det var ju inte en sån.

Jag: Vi får ju sätta oss på de satser vi fått helt enkelt?
Eller platser? Eller välj själv?

Angel: Martin, har du nån fetisch för såna där lysande grejer?
Värre fetischer kan man ha. Som svarta pikétröjor, right Angel?

Angel: Vill du att jag ska spricka?! Nej, jag menar kjolen?
Helst ingetdera.

Martin: Jag ska avnjutas framifrån!
We'll take your word for it.

Vi snackar baby shower.
Sassa: Nej jag har börjat lägga ner den idén. Jag kände kanske att jag ville ha lite engagemang från nån annan?
Tor: Du menar mig?
Perhaps, perhaps, perhaps.

Tor: Vad ska jag göra då? Börja blåsa upp ballonger?!
Ja? Ballonger kan väl aldrig bli fel?

Jag skrattar rätt mycket nuförtiden. Enligt hjärnskrynklaren är jag faktiskt sjuk i huvudet på riktigt, så nu har jag ingen anledning att upprätthålla fasaden längre. Häromdan ramlade jag av en boll rakt ner i trägolvet. Normala människor hade kanske svurit lite eller i alla fall klivit upp? Jag låg kvar länge. Och skrattade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhåå!! svart pikè.. me like!! ;)

2010-01-20 @ 21:06:19
Postat av: angel

i den första kommentaren jag sa, vad syftade jag på? kommer inte ens ihåg den! :)

2010-01-21 @ 09:18:27
Postat av: Andreas

Tant leopard goes dirty? ;o

2010-01-21 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0