Ooops...

... jag önskar att jag kunde sluta göra sånt här.

Alldeles nyss insåg jag att jag istället för att lite lugnt tona håret som jag brukar råkat FÄRGA det? Hur i hela helvete lyckades du med det undrar ni nu, läser du inte på förpackningen kvinna?! Nej det kanske jag inte gjorde den här gången?! Och jag kanske inte märkte det när jag blandade ihop det hela och lade i färg i utväxten heller? Jag kanske upptäckte det när jag skulle he i det sista (ja? "he" finns med i MIN ordlista?) och fick ammoniak i näsan. Hm. Det är INTE ammoniak i toning. Utan i färgning. Då är det lite sent att ändra sig.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket, det är bara det att jag har lite färg på öronen. Toning brukar gå bort i duschen, så jag brydde mig inte så hårt när färgen hamnade där. Färg... går inte bort i duschen... Jag ska nog ha utsläppt hår några dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0