I'm a woman of my word

Den korta versionen:
En bra helg.

Den långa versionen:
Jag ramlar nästan av skotern och får snö under skon. Dåliga skor+snö=halt. Får inget fäste nånstans precis när vi hamnar i ett mycket ojämnt parti. Kalla mig vanten. För en sån studsar jag runt som. Skrattandes som det psykfall jag är.

När vi åker från vindskyddet nämner jag lite i förbifarten att jag börjar bli jävligt kissnödig. Så givetvis passar Henke på att köra uppför pulkabacken. Över hoppet.

Vi hittar en loppmarknad. Jag blir lite nostalgisk (och minns discon på "vår" Loppis, såna där gröna godisar som bara fanns hos Grosshandlarn och kvittning av glass med Melanders). Vi ser en finsk spets. Jag börjar nästan gråta för att den skäller precis som Nalle gjorde. Vi tittar på Sommaren med Göran. Jag skrattar alldeles för mycket åt dåliga skämt (för att Angel och jag skämde ut oss  på biografen just på grund av den scenen). Vi hälsar på Tor och Sassa. Jag blir glad i hjärtat.

Det är faktiskt inte mitt fel att den här bloggen inte alltid är rumsren, det är ju ALLA ANDRA som säger allt dirty? Bevis 1 & 2:

Jossan: Jag är alltid könet i den inre ringen!
Jag... får så konstiga bilder i huvudet.

Sassa: Ja va fan, två så snygga människor kan ju inte vara kompisar utan att ligga. Det vore ju slöseri.
Word!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh,glasskvittningen hade jag glömt. Det är verkligen praktiskt med en tvillingsyster.

2010-01-24 @ 20:54:29
Postat av: Fraj

Jag dör inombords av Sassas kommentar. På ett bra sätt.

2010-01-24 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0