I Jessikas otekniska värld...

... är det helt normalt att famla i mörkret för att man inte orkar byta lampa vid spisen.

... är det helt normalt att cykla utan lyse i två år för att någon ryckt loss sladden till dynamon.

... är det helt normalt att frysa som en hund i flera månader tills någon påpekar att man kanske skulle stänga ventilationen på vintern? Eftersom den blåser kalluft rakt in mot sängen?

... är det helt normalt att ha en fet golvlampa som prydnad för att det börjar ryka konstigt när man tänder den.

Got a problem with that?


Kommentarer
Postat av: Martin

Cykellyset måste ju jag ta på mig skulden lite för oxå då jag lovade för ganska längesen att jag skulle försöka fixa det.

2010-01-20 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0