Fördelarna med att ha en tvillingsyster del 1

Man lär sig tidigt att det inte är trevligt att slicka på nån annans tunga. Och att man inte ska prova allt de gör på film.

Man har alltid nån att leka ninjalekar med i köket. Och man är alltid två om skammen när storasyster gråtande av skratt kommer ut från toa där hon suttit och lyssnat på nämnda ninjalekar (ja hallå?! Ni vet väl hur en ninja låter?!).

Man kan få roliga smeknamn på högstadiet. Typ "Flum och Dum".

Man har alltid nån att tävla mot. Vilket innebär att man blir expert på rätt konstiga grejer. Typ det där gamla bilspelet "Ignition". Eller "Tiny Toons" på Gameboy.

Man är inte ensam om att förstå sin egen humor. Eller rättare sagt: vad som ÄR humor.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Och häremed förstår alla varför jag alltid varit så vansinnigt avundsjuk på er som har varandra!!! Eller...;)

2010-01-18 @ 20:41:38
Postat av: Therese

alltså no comments säger jag bara. hälften av det där har ju aldrig hänt och resten vann jag.

skrattar så jag grinar här borta, jag bara hör och ser dig ninjastyle så fort jag blundar.

2010-01-19 @ 00:58:04
Postat av: Therese

GAH!! Nu vill jag ju bara spela Ignition...

2010-01-21 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0