Egentligen är jag ganska pryd...

... men håll för ögonen mamma. This is gonna get ugly.

Förfest. Angel och jag skapar en ny drink. Den heter Chocolate Fuck. Ja. För att den ______ i munnen (jag sa ju att jag är pryd!!!).

Henke:
Man ska inte köra iväg med slangen i liksom.
Angel: Höhöhö...
Snyggaste pervoskrattet på hela kvällen.

Angel:
Vi måste värma den så den blir lite lös!

Angel: Vänta, vänta, du måste suga av den!

Angel: Den är lite sladdrig?
Jag minns faktiskt inte vad vi egentligen pratade om?

Någon halkar på en isfläck på väg på stan. Jag ser elever i ögonvrån när vi försöker ta ut pengar. Det är ingen kö.


Heartbreak Hotel. Som vanligt. Två okända gubbar som satt sig alldeles för nära tittar nån helt annanstans än i mina ögon när följande konversation utspelar sig:
Okänd gubbe 1:
Hej!
Jag: ___
Okänd gubbe 1:
Skål!
Jag (höjer lätt på ena ögonbrynet, något jag bara kan göra när jag är full): ___
Okänd gubbe 1 (flyttar sig till soffan på andra sidan där hans kompis sitter):
Hon verkar inge trevlig.

Kommentarer
Postat av: Angel

"Den är lite sladdrig?" eh... sa jag det? Inget minne utav det!

Förresten var det klackarnas fel att "någon" halkade!

2010-01-18 @ 08:29:38
Postat av: Martin

Härligt avslut ;)

2010-01-18 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0