Hällsjöbor i storstan...

... kan ju bara bli succé? Mor, Mari och Therese har hedrat mig med sin närvaro i helgen så jag bjöd på följande:
Jag: Jag har en liten mus men jag får inte använda den.
Så jobbigt I tell you.

Och mamma kontrade med:
Mor (på bred norrländska): Ja vill bara klappe på mig själv!

Dessutom har vi ännu en gång konstaterat att Therese alltid är långsammast samt att jag inte kan gå in på en affär utan att handla. Och den sistnämnda teorin var jag tvungen att testa ganska många gånger för att få ett tillförlitligt resultat.

Ikväll tvingade jag Martin att bjuda in till filmkväll och släpade med mig diverse löst folk vilket resulterade i:
Henke: Martin har berättat om sina tomater.
"Sina tomater". Killkod för...?

Angel (till Therese): Vill du under igen?
Get a room.

Henke: Tack för titten.
Martin: Hur hittade du hit?

Bra film såg vi också. James McAvoy och Angelina Jolie i samma rulle, jag hade lite svårt att kontrollera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0