You have to screw...

... properly, som en elev sa i ett tal igår. Jag är nästan säker på att hon menade "screw it on properly", men det är roligare att ta det som ett livsråd.

Igår surade jag lite över att tvingas tillbringa kvällen i ensamhet. Plötsligt befann jag mig i en bil på väg ut till Järbo utan att egentligen veta hur det gick till. Jag misstänker dock starkt att jag utnyttjades så att Martin och Henke skulle få umgås lite. Märks att det är dags för lov, jag brukar lukta mig till manipulation på flera mils avstånd...

Martin: Är din så där blank? Du får putsa på den lite.

Är så laddad för kvällen att jag studsar på stolen. Eller så kan det vara kaffet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Behöver du hjälp med din design?

Jag designar din blogg mellan 50-150:- beroende på hur du vill ha det, gör din blogg nyare!



Ps: har själv ny design. Titta in :)

2010-02-27 @ 11:58:19
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: anna

fin blogg!

allt bra?

kram:)

2010-02-27 @ 12:19:12
URL: http://annaturkanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0